Mer betong

 Har tillbringat dagen i min trädgård! Det har varit en strålande höstdag, och jag har krattat löv i alla färger och ställt in utemöblerna. Hittade ett ensamt rabarberblad som fortfarande var fint, trots att nattfrosten varit på besök. Jag har länge funderat på att försöka gjuta ett blad i betong, men det har liksom aldrigt blivit av. Men idag blev jag så inspirerad och skyndade iväg och inhandlade en säck finbetong. Det var riktigt roligt, och inte alls speciellt svårt. Väntar nu med spänning på resultatet... Jag hoppas att mitt blad blir lika fint som bladen på dessa bilder från form4element. Besök deras hemsida, där finns många fina och inspirerande bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0